dilluns, 27 d’octubre del 2014

Barça




Feia dies que no veia ni sentia un partit del Barça. Concretament, des del dia 16 d'octubre de 2011.



Dissabte passat vaig entrar en un bar a prendre un cafè. Per la televisió feien un partit de futbol entre el Reial Madrid i un equip d'arroplegats, que corrien esperitats a la deriva i vestien de blau-grana. 
 


El cambrer em va assegurar que es tractava del Barça, però jo no em podia creure que allò que veia fos el que quedava d'aquell Barça dels temps de Joan Laporta. 


Mentre vaig ser al bar vaig tenir la desgràcia de veure un gol del Reial Madrid, concretament el tercer. Vaig sortir abans que acabés el partit. A fora, passejant, feia un dia de tardor càlida esplèndid.


Després vaig veure a la premsa que el Barça només havia perdut per tres gols a un i que, segons alguns, l'àrbitre no havia estat bé.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada